Als iemand de beker heeft gewonnen bij voetbal wat doet men dan?

Als een club de beker heeft gewonnen wat doet men dan vaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K

Antwoorden (6)

Vaak juichen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het bordes van het stadhuis gaan staan en zich presenteren aan het publiek en fans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de beker zelf bedoelt: die komt meestal in de prijzenkast!!
Daar blijft die staan, tenzij het een wisselbeker is, dan moeten ze die bij het volgende toernooi inleveren voor de volgende winnaar en krijgen ze als aandenken meestal een replica mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juichen feesten champagne drinken en leegspuiten, de trainers of medewerkers met kleren en alles onder de douche zetten,blij zijn, met de supporters vieren, en andere gekke en zotte dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast alle bovenstaande antwoorden, wordt de beker ook wel eens voor de bus gegooid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL Ja inderdaad, hij kan voorlopig beter maar geen bekers in zijn hand houden :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij ook een +
Ja dat is niet zo'n simpele vraag, want de club wint toch de beker. Antwoord: Er is nooit iemand die een voetbalbeker wint, of het moet zijn voor sportief gedrag of zo. Dit soort vragen, lokken dit soort antwoorden uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Min is niet van mij, maarre... wat bedoel je?
"er is nooit iemand die een voetbalbeker wint??" Afgelopen jaar waren het de spelers van Twente, het jaar daarvoor de spelers van Ajax.