De bekerfinale begon om 18.00 uur in Rotterdam en werd live uitgezonden op Veronica.

En de tennisfinale tussen Nadal & Djokovic begon om 19.00 uur in Madrid.
Ik vermoed dat Eurosport die wedstrijd had.

Voor het geval je ze toch gemist hebt:
Twente-Ajax was een fantastische wedstrijd. Ajax kwam voor met 2-0. Rust 2-1. Stand na 90 minuten 2-2 (had al beslist kunnen zijn voor Twente). Stand na 120 minuten: 3-2 voor Twente!

In Madrid heeft Djokovic in 2 uur en 18 minuten gewonnen van Nadal. De partij had twee sets, de standen hiervan: 7-5 en 6-4