Hoelang is de wachtrij voor de afc vakken 2de ring prijsklasse €200 tm 300 ongeveer

Scc wachtrij 2 de ring ajax

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je bij AFC AJAX bedoeld ?

Als je op tijd aanvraagt kan je bij ajax voor dat geld zeker een seizoenskaart krijgen.
Echter kan het zijn dat je er te laat bij bent of dat er geen seizoenskaarten opgezegd worden en dan is de wachtlijst 1 jaar.

Echter voor bepaalde vakken bestaat een langerij wachtrij.

Vak 410 (424/425) heeft op dit moment bijvoorbeeld een wachtrij van gemiddeld 3 jaar.

Maar vakken iets verderop 428 heeft vaak geen wachtrij. Maar dan zit je wel helemaal bovenin. Echt de bovenste rijen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat echter de afc vakken zijn weet ik niet ? Wat bedoel je daarmee ?