Hoe leer ik harder schieten?

Mijn grootste probleem bij voetbal is dat ik niet zo veel schotkracht heb. Ik ben linksbenig. Heeft iemand misschien tips om harder te leren schieten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
10.1K

Het beste antwoord

Je hebt geen kracht nodig, techniek is alles. Wanneer je een goede techniek hebt komt de kracht vanzelf. En mocht je toch kracht willen kwekken zijn kikkersprongen en schaats sprongen goed voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heel veel oefenen bv tegen een muur schieten dan komt de bal weer terug en schiet je nogmaals en zo ga je door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te oefenen!

Door te oefenen train je je beenspieren. Je kunt ook op andere manieren je beenspieren trainen, maar door steeds maar te schieten word je vanzelf beter. Je gaat er ook meer aan wennen, je leert hoe je het beste tegen de bal kunt trappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga voor een muur staan en probeer steeds iets verder weg te lopen van die muur zodat je steeds harder moet schieten