Is de wedstrijd goed te volgen op het grote scherm op het Stadhuisplein in Eindhoven?

Ik wil de wedstrijd daar gaan kijken, maar wil het wel fatsoenlijk kunnen zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Is goed te zien. Kom wel op tijd als je een lekker plekje wilt hebben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zit hier nu weer dom te minnen????
Niks beters te doen zeker?
Thanx voor het antwoord Pim!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sinds wanneer heb ik een wraakminner? Wie ben je wraakminner en hoezo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kei gezellig in Eindhoven! Prachtig groot scherm, leuke sfeer en goed zicht.
Van mij een+