Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je voetbal wedstrijd tickets kopen voor Turkije - Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
882

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou hier eens kijken op onderstaande link
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Er zijn internationale kaartjes kantoren waar je dat kunt regelen, maar persoonlijk heb ik daar slechte ervaringen mee. We hebben destijds voor een wedstrijd Real Madrid Olympiakos gebruik gemaakt van Topticketshop.com.
Kaarten besteld, ze zouden worden afgeleverd bij ons hotel, hartstikke leuk. We hadden echter kaarten voor de 2e ring besteld en we kregen kaarten voor de 4e ring. Dat was nog tot daar aan toe, maar als je twee kaarten aanschaft, dan ga je er vanuit dat je naast elkaar komt te zitten, in plaats van in twee verschillende vakken, 7 rijen uit elkaar...

Gezien het feit dat het hier een wedstrijd van het Nederlands elftal betreft zou je het via de KNVB kunnen proberen.

Veel plezier met de wedstrijd.

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh, ik zie dat de wedstrijd in Nederland gespeeld wordt (ik vermoede in Turkije, aangezien je het over Turkije-Nederland had). Dat verandert de zaak.

De Primera winkels zijn officiele verkooppunten van TicketBox. Hier kun je kaarten kopen voor o.a. het Nederlands elftal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding