Wat vind jij van het bordspel "Het Zesde Zintuig'?

Het Zesde Zintuig is een bovennatuurlijk spel, gebaseerd op het succesprogramma bij RTL4. Beleef dezelfde spanning en verwondering en gebruik je zesde zintuig om tot de schokkende waarheid te komen. Je zult zien dat je meer ‘weet’ dan je denkt... Met je vijf zintuigen neem je de werkelijkheid waar. Je ziet, hoort, voelt, ruikt en proeft. Sommigen onder ons beschikken echter ook nog over een zesde zintuig, waarmee zij het verleden, heden en zelfs de toekomst kunnen doorgronden. In dit spel ben jij pendelaar, waarzegger, wichelaar, koffiedikkijker, kaartlegger of medium.

Is dit spel wel oke om te spelen? Of kan dit ook gevaarlijk zijn? Een kennis van mij kreeg bij het uitpakken van het spel en het lezen van de spelregels een heel zwaar gevoel, niet goed zeg maar..hij besloot het spel NIET te spelen, wilde het liefst het spel weggooien of verbranden, kan het net als glaasje draaien ook verkeerd uitpakken?

Of is het werkelijke onzin??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Zo'n spel kan geen kwaad.

Het kan alleen kwaad als de *speler* gelooft dat het kwaad kan. Als de speler dat echt gelooft, kan die speler in zichzelf kwade krachten losmaken. Dan kan er van alles gebeuren, van negatieve gedachten tot misdrijven.

Dit ligt echter puur aan de psyche en het geloof van de speler. Het spel heeft daar absoluut niets mee te maken.

Als die kennis van jou een slecht gevoel krijgt, moet hij het spel gewoon niet spelen. Desnoods inderdaad weggooien of weggeven. Maar dat geldt net zo goed voor een schaakspel of voor halma: ook die spellen kun je beter weggooien of weggeven als je er een slecht gevoel van krijgt.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zeeeeer diplomatiek antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig antwoord Cryofiel.
Vooral het stuk om te luisteren naar je gevoel.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (2)

onzin net als dat gelijknamige programma,een zesde zintuig bestaat net zoals de aarde plat is en de heksen in charmed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas toch op,met wat je beweert.
Cryofiel
14 jaar geleden
Waarom minnen voor het geven van je mening?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilde je het tegendeel beweren peter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik beweer,is,dat er hier een stelletje minkukels rondlopen,die elk hun niet welgevallig antwoord de grond in proberen te boren! Daarbij worden ze meestal niet gehinderd door enige objectiviteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
akkoord maar dat maakt het antwoord niet minder waar,ik hoef geen gelijk te krijgen als ik gelijk heb heb ik gelijk en als ik geen gelijk heb dan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohh ok
Nou, in dit geval lijkt het me onzin. Ik vind het met name een zeer commercieel uitgemolken onderwerp, waar RTL met de verkoop van dit "spel" nog een slaatje uit wil slaan.