Komt er dit jaar nog een nieuwe Call Of Duty?

Vorig jaar kwam het spel: Call of Duty Ghosts uit. Maar komt er dit jaar een nieuwe uit? Zo ja, welke?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ja, 4 November, Call of Duty: Advanced Warfare, PC/PS3/PS4/X360/X1

http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty:_Advanced_Warfare
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4 November komt Call of Duty: Advanced Warfare uit, gemaakt door Sledgehammer Games (Mede-developer van Modern Warfare 3). Er zijn op youtube al filmpjes van de single-player (Campaign) te zien, onder andere bij Ali-a, TmarTn, Drift0r etc.