Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vindt je spelletjes voor nintendo dsi? ?

ik heb een nieuwe nintendo ds i gekregen maar ik heb nog maar 2 spelletjes en ze zijn al bijna uit en ik wou weten in welke winkenls je dat kan kopen en op welke website kan je spelletjes bvinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Op marktplaats kan je ze kopen zijn dan vaak wel 2e hands maar een stuk goedkoper.

En anders bij de speelgoedwinkels Bart Smit, Intertoys.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ligt eraan.
legaal kun je bij Bol.com terecht handig met reviews en betalen met acceptgiro,illegaal kun je complete mappen downloaden met honderden spellen op mininova.org ofzow..
moet je wel zo'n supercard hebben,die kun je weer op marktplaats kopen voor EUR 50.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk bijvoorbeeld eens op:
http://www.bol.com/nl/m/games/nintendo-ds/N/5200/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020120745ga4

Bol.com biedt een hele hoop Nintendo DSI spelletjes aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op onderstaande link kun je een overzicht vinden voor spellen voor de Nintendo DSi.

Als je ze wilt kopen heb je de keuze om in de winkel te kopen, of op internet.

Op internet heeft Bol.com een groot aanbod. In de winkels kun je kijken bij o.a. speelgoedzaken als Bart Smit of Intertoys.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via marktplaats kun je kaartjes kopen waar men dan een aantal spellen voor je opzet ik kocht laatst en r4 kaartje met 60 spellen voor 55 euro daar kun je in de winkel wel een nul achter doen enig nadeel is je heb geen beschrijvingsboekje bij de spellen maar de meeste spellen wijzen toch voor zich ik hoop dat je er wat aan hebt.zie mijn link dit is een van de vele aanbieders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zijn de dsi spellen hetzelfde als de normale spellen zoals ds light enzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan bijna in elke game shops ds games vinden bijvoorbeld intertoys of bol.com marktplaats.nl
free record shop .nl,nedgamer.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding