Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik verkoop mijn xbox360 nu wil weten...

Ik verkoop mijn xbox360 nu wil ik mijn account verwijderen zodat de nieuwe eigenaar zelf een nieuwe kan maken. Nu heb ik wel via mijn account een spel gekocht die op mn storage device staat( opslaggeheugen). Nu wil ik weten of die dan automatisch ook dat spel verwijderd? Of blijft die erop staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik weet niet of dat spel account gebonden is. Zo niet, dan blijft die er waarschijnlijk wel op staan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Go into the save game manager. At the very bottem, there should be an xbl save. Delete the accounts from your xbox there.

Toegevoegd na 39 seconden:
Spellen zullen er dan op blijven staan, als het goed is.

Toegevoegd na 40 minuten:
Ga in de "save game manager". Onderaan bevindt zich een "XBL save". Delete de accounts van je XBOX daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt als de vrager het niet snapt vertaal ik het graag, echter blijft na vertaling bijna de helft van de woorden nog steeds Engels.
Zolang jou avatar niet op de Xbox staat, kan die persoon dat spel niet spelen. Ik heb het weleens met vrienden geprobeerd, kwamen ze een dagje bij me gamen. Nadat zij hun avatar op mijn Xbox hadden gezet, kon ik met mijn eigen avatar die spellen ook spelen. Als zij thuis weer met hun eigen account speelden, deden de spelletjes het bij mij niet meer.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als die op je account staat dan word ie erbij verwijderd anders moet je hem gewoon verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding