kan je een PS3 ombouwen en online games spelen als die omgebouwd is?

Ik wil misschien een PS3 gaan kopen maar ik weet niet of die omgebouwd kan worden en zoja kan je dan ook online games spelen zoals bijvoorbeeld FIFA12?
Want die games nieuw kopen kost best veel geld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ombouwen kan,maar gedownloade games kan je niet online spelen,dan vinden ze dat ,en word je van het psn afgegooid.