Hoe stijgt mijn parkwaarde in Rollercoaster Tycoon 2?

Ik moet om het scenario Six Flags magische berg te behalen 700.000euro parkwaarde hebben, ik heb wel 7 nieuwe achtbanen gebouwd en steeds meer klanten maar het word maar niet hoger.
Hoe laat ik dit stijgen?
P.s cheats werken niet!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
26.4K

Antwoorden (1)

Je moet ook zorgen dat de klanten tevreden zijn. Als je kijkt naar wat ze denken, kun je makkelijk zien wat er in je park mist. Als er veel klanten misselijk zijn, maak dan meer bankjes en EHBO-posten. Als veel klanten naar de wc moeten, maak meer toiletten. Als veel klanten je park vies vinden, huur meer schoonmakers enzovoorts.