Waarom is mijn FIFA 15 beeld anders dan bij andere?

Je kan zien op mijn video (zie link) dat mijn fifa beeld minder goed is dan bij de andere video (zie tweede link) https://www.youtube.com/watch?v=YobhPpwNgR0
https://www.youtube.com/watch?v=VVn7b2DexZw

ook zie je bij de tweede video dat er rechtsboven een logo staat met EA Sports HD Live, maar ik heb dat weer niet.

Hoe kan dat? en hoe kan ik het goed maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

dat komt waarschijnlijk omdat jij een andere console hebt. (ps3,ps4,xbox360,xbox one)
dat logo is het zelfde verhaal.

maar buiten dat vind ik dat je die video's echt mooi maakt hoor.
ook hoe je ze edit enzo .
veel succes verder
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
haha dankje, maar weet je zeker dat het er door komt omdat ik een Playstation 3 heb??
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zelf heb ik ook een ps3.
en soms speel ik bij mensen met een ps4 en dat beeld is nou eenmaal mooier.
over dat logo weet ik niet 100 procent zeker maar dat denk ik wel.
dat kan ook van xbox zijn