hoe stel ik op een originele manier iemand voor in de klas voor een project ?

ik moet als project in de klas een klasgenoot voorstellen weet iemand nog een originele manier om dit te doen ? x

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Jazeker ! Begin te vragen aan degene,die je voor wil stellen of hij/zij nét als op een catwalk bij een modeshow wil rond lopen door de klas:
als deze persoon opstaat en begint te lopen,ga je nét als tijdens zo'n modeshow als volgt praten:

"Ja beste aanwezigen,U ziet hier Jaap met vandaag weer zijn pimpelpaarse sneakers van het merk D&G inclusief gele veters,de kleur van zijn sokken zijn groen,met daarboven een keurig nette vaalblauwe jeans,niet te vergeten een t-shirt met daarop de tekst ( oplezen,wat er op staat en extra luid) hij draagt zoals gewoonlijk in zijn linkeroor een oorbelletje en op zijn hoofd zijn vaste cap van het merk Nike. Hij is verder een ijverige leerling,waar een ieder van ons best een goed voorbeeld aan zou kunnen nemen,hij is 17 jaar,woont in de Bomenlaan alhier en heeft nog geen verkering,maar dat zal bij het examen-halen mogelijk kunnen veranderen.In zijn rechterhand draagt hij zijn LG smartphone en wie zijn 06 wil hebben zal dat zelf aan hem moeten vragen..ik heb het nog niet / of wel !! "

Gewoon met wat niet al te overdreven humor doorspekken !!

Groet:Zoekertje