Blacks ops ghost perk en killstreaks

Ik heb 2 vragen.

1: als je ghost perk hebt ingeschakeld moet je aan 3 punten voldoen waaronder het neerschieten van 30 vliegtuigen. Moet dit persé met een launcher of is een Sam turret ook toegestaan?

2: ik ben er eindelijk achter gekomen dat je na het gebruik van een Blackbird gewoon door kunt gaan met je streak, dus voor een chopper of dogs. Vraag: kan je na het. Gebruik van een napalm strike ook verder gaan of geld dit alleen voor spy plane counter en Blackbird?

Antwoord welke je weet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

1: dit moet echt met een launcher of wapens.

2: wat bedoel je met doorgaan na je blackbird? Dat je de killstreak die erna komt, ook kan doen? In dat geval kan dat ook na een Napal strike.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben geen kenner van Black Ops, maar ik kan je wel antwoord geven vanuit het oogpunt van Mw2.

1: Als er staat dat je 30 Vliegtuigen moet neerknallen, dan kan dit om een manier die je zelf wilt, hoe je het verder doet maakt niet uit. gebruik een predator, launcher, sniper rifle (kost wel veel kogels) etc.

2: Je kan sowieso doorgaan met je killstreak ook al gebruik je tussendoor killstreak rewards. Bij mw2 telde deze ook mee voor je killstreak, maar bij Black Ops is dit niet het geval