Weet je ook of er in GTA 5 echte auto's rijden niet half Aston Martin en half Ferrari maar gewoon een auto zoals in het echt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er komen geen echte auto's voor in de GTA serie. De auto's die ze maken hebben overeenkomsten met werkelijke auto's maar door de auto's fictief te houden blijft alle vrijheid/mogelijkheden bij Rockstar liggen en kunnen ze dus ontwerpen en indelen zoals ze het zelf het liefste zien.

Dus ook in GTA 5 zullen geen echte auto's geplaatst worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet alleen rockstar. En take two testers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgensmij is er nog helemaal geen gta 5 ik denk dat je bedoelt gta 4