Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een kwartet maken?

Hoi! Ik wil graag een kwartet maken maar ik heb geen idee hoe het precies moet. Ik zou het niet zo graag online willen maken en bestellen maar in Word met een kader, heeft iemand een idee hoe dat zou moeten? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met excel gaat het veel makkelijker, mijn zoon heeft net een 9 gehaald voor een Frans kwartetspel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eerste vraag is: waar wil je een kwartet van maken?
Foto's, tekeningen, teksten?

Dan maak je in word 1 groot kader in het midden, en drie kleinere daarboven. En daarboven een kader voor een tekst. Deze bewaar je, want dit word je standaard lay out.
Dan kies je welke thema's je kwartet moeten hebben. Dus bijvoorbeeld: bloemen, sport, familie etc. Dan open je je standaard lay out en daar zet u in het grote kader een foto, en ook in de drie kaders daarboven. Dan bewaard u deze op een andere plek en opent u weer het standaard bestand en daar doet u precies hetzelfde, alleen dan met een andere grote foto in het midden. Net zolang tot u zoveel kwartetten heeft als u zelf wil.

Let wel op, dat voor elk kwartet 4 kaarten nodig zijn, binnen hetzelfde thema. Dus je moet voor elk kwartet 4 kaarten hebben met een verschillende grote foto in het midden.

Ik denk dat het zich verder vanzelf wel wijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding