Angry birds

Als ik m'n angry birds app verwijder en dan opnieuw download moet ik dan alles weer opnieuw vrijspelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op het moment dat je een spel verwijdert van je iPhone/iPod/iPad word alle opgeslagen data weggegooid. Als je het spel er dan weer op zet, moet je dus volledig overnieuw beginnen.
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook die app een keer verwijderd en opnieuw gedownload, er staat ook als je op verwijderen klikt 'alle opgeslagen data word verwijdrd, ook uit de game center'.