Deze website staat te koop en er staan alleen links op naar andere sites.

Waarom wil je weten of deze betrouwbaar is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://gamefreeks.nl/index.php?route=common/home die bedoel ik,
Ik vind het lastig om vast te stellen of deze betrouwbaar is.
Ik kijk meestal op Tweakers.net voor revieuws en ervaringen van anderen.
Hiervan kan ik niets terugvinden.

Ze zeggen de officiele verkooppunt te zijn van KontrolFreek, de fabrikant van deze items.
GameFreeks wordt op de website van KontrolFreek wel aangegeven: http://www.kontrolfreek.com/globalstorelocator/

Dan moet je gaan zoeken of uberhaupt KontrolFreek betrouwbaar is. Op het forum van tweakers komt het regelmatig voorbij, dus het zijn wel bestaande dingen.

Ik denk dus, redelijk betrouwbaar. Als ik deze dingen zou kopen, dan zou ik contact opnemen met GameFreek om te vragen of ze beschikbaar zijn. Dan kan je bekijken hoe goed ze bereikbaar zijn. Klinkt het allemaal betrouwbaar, dan kan je overgaan met aankoop.