hoe heet dit spelletje?

ello,

Ik speelde vroeger altijd een spel op internet, en ik vond dat altijd superleuk, maar ik ben de naam er van kwijt. Dat was zo'n spel waar je een poppetje was ( een soort barbiefiguur ) en dan kon je je ook omkleden enzo, en je kwam dan met 5 meisjes in een kamer te staan geloof ik, en dan moest je op elkaar stemmen ofzo en uiteindelijk bleef er dan één iemand over, en je kon dan ook elke keer weer dingen verdienen waardoor je dan weer nieuwe kleding kon kopen. Weet iemand waar ik het over heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Go Supermodel?

Toegevoegd na 4 minuten:
Er was ook zo'n soortgelijk spel wat Powerbabes heette, maar die site is verdwenen.