als je orginele kadootjes wil kun je het beste even kijken op www,liefsvanjoost.nl daar hebben ze hele leuke kadootjes voor het hele gezin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

The Action heeft allerlei leuke hebbedingetjes. De wereldwinkel ook. En Xenos ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hema, blokker, xenos, wibra. bv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij euroland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook bij Intertoys, Kruidvat, Etos, op de markt, Zeeman en voor het snoepwerk Jamin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action! Die heeft heel veel leuke dingen, van kantoorartikelen in alle soorten en maten tot speelgoed en dingetjes als waxinelichthouders, kaarsen etc. etc.

Toegevoegd na 17 seconden:
en erg goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal.
Hangt er maar van af wat je zoekt en wat je goedkoop vind en wat je leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action, Zeeman en Wibra.
Heb er gister ook wat gehaald voor mijn dochter.
Zeer kleine prijsjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben in mijn woonplaats sinds kort een Big Bazaar. Dat is een soort action. Daar hebben ze ook veel leuke kleine dingen (ook speelgoed) voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bigbazaar in rotterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De antwoorden hieronder zijn al gegeven. Zelf kijk ik bij de Action. Wat een aanbod daar! En elke week wisselend. Ik haal er steeds meer, omdat ik iedere keer weer aantrekkelijk geprijsde dingen tegenkom. En ook ik kan mijn eurootjes maar één keer uitgeven.
Schoenkadootjes, maar ook grotere kado's zijn er echt betaalbaar. Ik was er gisteren nog en zag een rij enthousiaste moeders met volle tassen sintkadootjes naar buiten gaan. Prima toch? Als iets betaalbaar blijft dan blijft het ook leuk.