Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

als je orginele kadootjes wil kun je het beste even kijken op www,liefsvanjoost.nl daar hebben ze hele leuke kadootjes voor het hele gezin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

The Action heeft allerlei leuke hebbedingetjes. De wereldwinkel ook. En Xenos ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hema, blokker, xenos, wibra. bv
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij euroland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook bij Intertoys, Kruidvat, Etos, op de markt, Zeeman en voor het snoepwerk Jamin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action! Die heeft heel veel leuke dingen, van kantoorartikelen in alle soorten en maten tot speelgoed en dingetjes als waxinelichthouders, kaarsen etc. etc.

Toegevoegd na 17 seconden:
en erg goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal.
Hangt er maar van af wat je zoekt en wat je goedkoop vind en wat je leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action, Zeeman en Wibra.
Heb er gister ook wat gehaald voor mijn dochter.
Zeer kleine prijsjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben in mijn woonplaats sinds kort een Big Bazaar. Dat is een soort action. Daar hebben ze ook veel leuke kleine dingen (ook speelgoed) voor weinig geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bigbazaar in rotterdam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De antwoorden hieronder zijn al gegeven. Zelf kijk ik bij de Action. Wat een aanbod daar! En elke week wisselend. Ik haal er steeds meer, omdat ik iedere keer weer aantrekkelijk geprijsde dingen tegenkom. En ook ik kan mijn eurootjes maar één keer uitgeven.
Schoenkadootjes, maar ook grotere kado's zijn er echt betaalbaar. Ik was er gisteren nog en zag een rij enthousiaste moeders met volle tassen sintkadootjes naar buiten gaan. Prima toch? Als iets betaalbaar blijft dan blijft het ook leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding