Ja, en wel om de continuïteit in richting te verzekeren (draait om zijn as) Je zal merken dat er ook een rond randje naar beneden toe is. Hierdoor 'drijft' hij als het ware langer op de lucht. Er is een gekende variant, die met een gat in het midden, maar soms verandert een fabrikant iets om mensen opnieuw te laten kopen zonder dat het daarom beter is.
Een boemerang heeft een totaal andere functie, en een frisbee wordt meestal met meerdere personen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Lijkt me niet, omdat de vorm toch de manier bepaalt van snelheid en manier van voortbewegen
anneliez
13 jaar geleden
Nee, dan is de werking weg. Je hebt wel een boemerang. Maar dat is geen frisbee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een frisbee is altijd rond. Wel zijn er frisbees met een gat in het midden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Aerobie orbiter is driehoekig. Vliegt als een frisbee maar komt wel terug als een boomerang.