weet iemand waar je Counter Strike Cource kan kopen?

Toegevoegd na 5 minuten:
sorry source

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb een andere vraag zou je hem bij de mediamarkt kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje degene die gamemania heeft gezegt mijn steam is hetzelfde als op dit

Het beste antwoord

Source bedoel je, je kunt hem bij de Game Mania kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ben meteen de volgende morgen naar toe gegaan!

Andere antwoorden (3)

Op Steam is Counter Strike Source ook te koop: http://store.steampowered.com/app/240/?snr=1_4_4__13
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik heb geen paypal ofzo
Kimath
12 jaar geleden
Op Steam kun je gewoon met iDeal betalen, dat werkt via internetbankieren bij alle grote banken. http://ideal.nl/
Waarom kopen? Kan gewoon gratia hoor! En je kan online!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan maar je kan maar in 1 paar servers en dat is saai
Koop Valve Complete Pack !
Een hoop top games voor slechts 80 €
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja ik zou het kunnen maar ik wil alleen maar CSS en niet andere :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet twijfelen en gewoon die complete pack kopen. 20€ voor alleen CSS is veel te veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar toch heb ik liever alleen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop hem dan op Steam. Maak eerst een account. Voeg dan CSS toe aan je winkelmandje en betaal met VISA of Paypal. Volkomen betrouwbaar. Nog nooit problemen mee gehad en heb +-40 games.
Kimath
12 jaar geleden
iDeal kan tegenwoordig ook op Steam :)