Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Leuk online spel voor meiden.

Een online spel voor meiden waar je bijvoorbeeld je eigen kan verkleden en chatten. Ik ben 12 jaar. Een spel tussen de 11 t\m 18 jaar ongeveer.

Toegevoegd na 16 minuten:
Habbo vind ik niet niet zo veel aan. Maar dankje wel :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

www.habbo.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
je hebt je eigen avatar waarvan jij de kleren uitkiets en talloze ruimtes waar je met andere mensen kunt praten. Je hebt ook een eigen kamer die je kunt inrichten met meubels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eccky, via Hyves.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IMVU is misschien wat je zoekt.
Alleen is het internationaal, dus zal je Engels moeten spreken.
Ik weet ook niet zeker of het wel geschikt is voor 12 jarigen.

Er bestaat ook nog Second Life, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Wat ook erg leuk is, maar niet helemaal aan je vraag voldoet, is Neopets. (www.neopets.nl)
Je maakt je eigen virtuele huisdier, kleedt hem of haar aan, je kan een huis kopen en inrichten, praten op een forum en honderden spelletjes spelen.
Probeer het eens!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.speeleiland.nl/spel/girlz_mmorpg.html
je kan rijden, lopen en chatten!

Toegevoegd na 1 minuut:
het is wel in verschillende landen, maar je zal er ook zeker nederlanders tegenkomen, gewoon vragen uit welk land ze komen:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neopets is inderdaad wel leuk. Het klinkt als je het uitlegt een beetje kinderachtig, maar dat is het niet. Ik ben 19, speel het ook soms en zelfs mijn moeder vindt het leuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via hyves kun je eccky spelen. Het staat ook op mijn hyves. Ik speel het bijna elke dag. Alleen het is niet echt een meiden spel maar het is echt de moeite waard om een keer te bezoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spel dat ik speel is heel leuk. Je kan miljoenen kledingstukken, een auto, een huis, een aquarium en online in werelden lopen. Het heet Gaia Online:

www.gaiaonline.com

Groetjes

(Als je wil mag je me toevoegen, heb zelfde naam als hier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding