Is "Roadkill" ook beschikbaar voor op de PC?

ik zoek een spel die Roadkill hete ik speel het spel al sinds mijn 14e, maar het spel is kapot of verdwenen, en hij was voor de PS2, dus vraag ik me af of hij voor de PC is want mijn PS2 is kapot. Het spel gaat over dat je in een auto moet rijden met geweren er op en dat je andere auto's moet vernietigen, een soort van Prince Of Persia maar dan met auto's. Ik ben al zeer lang fan van zulk soort spellen, dus als je het antwoord weet ben ik al tevreden. En als je nog andere spellen weet die auto's met geweren weet, en voor PC zijn, ben ik nog meer tevreden (zo iets als Burnout spellen zijn ook goed) .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee alleen voor de Gamecube Xbox en PS2.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er zijn veel games in de serie twisted metal gemaakt voor bijna alle platforms http://en.wikipedia.org/wiki/Twisted_Metal