Waar kan je een dobbelbak kopen?

gewoon zo`n yathzee ding evetueel met een leuke print ofzo, niet zo`n standaard groene.

Ik ben al menig spellenwinkel langsgegaan, maar hebben niet wat ik zoek.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

bij sommige speelgoedwinkels zijn ze ook met rode stof verkrijgbaar, knip anders zelf een stuk stof op maat en plak dat er met textiellijm in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In speelgoedwinkels, maar ik denk niet dat je ze met een print kunt vinden, omdat het dan lastig wordt om de ogen van de dobbelstenen goed te zien. een effen achtergrond is prettiger bij het kijken
anneliez