Dat is wel heel flauw. Jij bedoelt hard van snel of dat iets hard is. En dan laat je die gene het woord zeggen, maar die gene bedoelt eigenlijk een hart. Je kan wel het teken tekenen van klinkt als en dan een hart tekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is wel een vorm van vals spelen, want hard en hart zijn twee heel verschillende begrippen al klinken ze hetzelfde. Dus als jij een hartje tekent en iemand roept: hart, dan is dat niet hard in de zin van snel of ondoordringbaar. En die laatste twee begrippen zijn ook lastiger te tekenen dus dat vergt iets van je creativiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens in de spelregels staat dat dat niet mag. Ik vind het juist heel slim bedacht!

Als het maar geraden wordt, toch?