In welke winkel kun je het DVD bordspel Atmosfear kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
online ook goed? of wil je het echt uit de winkel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Online webshop is goed. Niet 2e hands.

Het beste antwoord

Ik weet niet of je dit spel nog in de winkel kan kopen.
Het spel is al een hele tijd geleden op de markt gebracht.
Op marktplaats heb ik een aantal aangeboden zien staan.

http://hobby.marktplaats.nl/gezelschapsspellen/336616276-atmosfear-dvd-bordspel.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Heb er wat gevonden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry de eerste 2 zijn links naar een winkel die het dan weer niet verkoopt :)
Laatste is wel via tweedehandsnet maar volgens verkoper nieuw in de doos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lag altijd bij de Bart Smit. Ik weet niet of het nog steeds in het assortiment zit. Vroeiger had je de video-versie en vorig jaar heb ik de DVD-versie nog zien staan.
Als het er niet meer is, zou je kunnen vragen of ze het nog kunne bestellen.Zoniet, dan is het in het tweedehands circuit zeker wel te krijgen, want het is wel het type spel waar je ook een keer weer mee uitgespeeld raakt./
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens bij spellekijn misschien is het daar nog te krijgen en zo niet te bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem ooit gekocht bij The music store, dat is zo'n 3 jaar geleden.
Ik heb hem weer verkocht via marktplaats.
Misschien een optie om daar eens te kijken...

Leuk spel voor een paar keer daarna heb je de dvd ( net als de videobanden vroeger) wel weer gezien. En het spel is net te kort eigenlijk waardoor het aan het eind een chaos wordt om je sleutels te bemachtigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Www.tweedehandsspellen.nl is een site waar veel spellen worden aangeboden. Die zou je eens in de gaten moeten houden. Hij komt vast eens voorbij.