Waar kan ik kartonnen dozen voor een spel laten maken?

Ik zie veel sites waar ik 'gewone' kartonnen dozen op maat kan bestellen, maar heb moeite om mooie, glanzende dozen te vinden. denk bijvoorbeeld aan de doos van monopoly en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Vraag het eens na bij een cadeauwinkel of een parfumerie. Die hebben aardig vaak mooie, glanzende verpakkingen. Je zult ze alleen wel apart door een drukker moeten laten bedrukken.