Ja en Nee... in Japan kun je al inloggen en je vriendenlijst bekijken enzovoorts... maar in de andere regio (weet de meervoud van regio niet :$) werken ze nog niet... het komt heel snel... binnen een paar dagen... maximaal een week
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Regio's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ahh, daar komt ie weer naar boven! dankje

Andere antwoorden (5)

Nope. Ik vraag me af waarom niet want hij zou dinsdag weer online moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, nog niet. Geeft nog steeds aan dat er onderhoud is aan het netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het PlayStation network gaat uiterlijk zondag online. Maar waarschijnlijk al eerder. Houd de site van PlayStation maar goed in de gaten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het Playstation3 Network gehackt is hebben ze enige tijd nodig om de beschermwizard up-to-date te maken en alle gegevens terug te brengen. Helaas doet het Playstation3 Network het vandaag de dag nog niet en moeten alle gamers nog even offline blijven spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij gaat eind mei weer online en je kan dan 2 spelle kieze van de 5 echt chill :D