Is dat geen fabeltje dan? Kan dat echt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Koeien vangen alleen konijnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met een vlindernetje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
door het geluid van wortels te maken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn naam is haas
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door geen vooroordelen te hebben en open te staan voor gebeurtenissen die je niet verwacht...

De hele wereld heeft z'n oordeel altijd direct klaar. Voorbeeldje: vriendje van me liep in z'n spijkerbroek met nogal smerige nagels een showroom in en vroeg om info van een auto van 60.000. Bedoeld als extra auto bij z'n vakantiehuisje. Verkoper stelde 'm 4 keer de vraag of hij het wel kon betalen...

Hij is een andere showroom ingelopen, vroeg om de duurste auto en liep een uur later met de sleutels de deur uit. Kosten: 110.000.

De eerste meneer had zich iets vergist in de bankrekening van z'n klant...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een koe kan geen haas vangen,en zal er ook niet op jagen,maar er gewoon naar kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door zout op z'n staart te leggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koeien vangen geen hazen, daar zijn ze traag voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij gaat achter een boom staan en doet een krop sla na!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha, wij zijden vroeger altijd: "door achter een pol gras te gaan liggen, en een bloemkool na te doen". Maar de uitspraak wordt altijd bij onzinnige situaties gebruikt, en betekent "je weet nooit hoe iets afloopt". Echte koeien vangen geen echte hazen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de koe neemt plaats achter een boom en imiteert het geluid van boerenkool.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met worteltjes-taart natuurlijk! :-D