Hoeveel bewegingen heb je maximaal nodig om Rubik's kubus op te lossen?

Er van uitgaande dat je het perfect speelt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De Rubiks kubus houdt ons gewone mensen en wetenschappers al ruim dertig jaar bezig. Stukje bij beetje ontrafelen onderzoekers de geheimen en bovenal de cijfertjes erachter. Het laatste weetje lekte vandaag uit. Om de kubus op te lossen heeft u – ongeacht hoe deze er aan het begin van uw uitdaging uitziet – in theorie maximaal twintig ‘zetten’ nodig.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Das toevallig zeg dat dat vandaag uitlekte ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk weetje lekte vandaag uit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou dat je het altijd in 20 zetten kan doen mrTomaat... ;)
Beetje oud nieuws van ruim 3 jaar geleden maar het staat wel leuk....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik had niet in de gaten dat het een copy-paste was :D

Andere antwoorden (1)

Toegevoegd na 1 dag:
Hierbij, word een halve draai ook als 1 beweging gerekend.