Zijn er nog goeie third person shooters voor op de PC?

Ik heb Just Cause 2 en Mafia 2 bijvoorbeeld al gespeeld, maar ik zoek een beetje een andere uitdaging:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hidden and dangerous 2 als je hem nog kan vinden
is wel een beetje ene oude
maar met deze kan je switchen van 1st person naar 3de person
er is ook nog de de luxe versie die is erg oud maar erg mooi gratis download
13 jaar geleden
fallout 3, GTA , Fallout new vegas , Oblivion , Mass effect 1 &2 , dat zijn spellen die ik zelf leuk vind om te doen,

en als je mafia leuk vind ,dan zou je The godfather 1&2 kunnen proberen