Dsitube werkt niet meer (via de ds,via me pc nog wel) en Littledsitube ook niet.
of je hebt wel filmpjes en geen geluid.
het ligt aan de flashplayer,er word gewerkt aan een patch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee je kan niet youtube afspelen op je dsi omdat het geheugen en de flash niet voldoende is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat werkt helaas niet op een DSi, dan moet je een iPod touch kopen, daarop werkt het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dat nou voor antwoord, "ja dan moet je ff een apparaatje van 400 euro kopen" :/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een heel gewoon antwoord hoor met advies erbij, de iPod touch is de enige die wel alles kan ;-)