Kan ik ook dvd's afspelen op een xbox classic?

Zo ja, hoe? Ik heb geen xbox 360, ook geen xbox one maar een van de eerste: een classic!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja dit kan zeker!
Op de foto te zien heb je een Xbox Classic; de Xbox die in maart 2002 in Europa werd uitgebracht. Naast het spelen van computerspellen kan met het apparaat dvd's worden bekeken en op de ingebouwde harde schijf muziek worden opgeslagen. Je hebt alleen wel het volgende nodig: http://www.gamestop.com/xbox/accessories/microsoft-xbox-dvd-movie-playback-kit/17128 om de film daadwerkelijk te pauzeren e.d. En er is een uitzondering! Hoogstwaarschijnlijk worden gebrande films door jouw Xbox niet afgespeeld.