Waar kan ik mijn ps4 het best kopen ?

Hallo, ik kom uit België en voor mijn verjaardag (30april) zou ik graag eens ps4 kopen ik zie dat op bol 12 weken wachttijd staat .. En ik heb ook al op amazone gekeken maar heb geen creditcard dus ik zou het moeten gaan ophalen. Ik heb gehoord dat als je naar Duitsland gaat je het daar in de winkels kan kopen ? Klopt dat niet dat ik daar dan speciaal naartoe ga als er niks is .. Mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je twitter hebt kun je het beste zoeken op ps4, vaak liggen ze ineens ergens in een mediamarkt. laatst in rotterdam ineens een stuk of 100 en tijdje daarvoor in enschede. in dutisland zijn ze wel redelijk stabiel verkrijgbaar. anders kun je altijd even bellen, mits je duits/engels spreekt! gefeliciteerd alvast

Antwoorden (4)

Momenteel denk ik dat je moet wachten de ps4 is bijna nergens meer te koop, en als je een tweedehandse console koopt ben je meestal 200,- meer kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gister op de radio 538 gehoort dat de sony fabrieken de grote productie nog niet aankunnen en dat we waarschijnlijk tot de zomer moeten wachten totdat de ps4 stabiel te verkrijgen is....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,

Je kan hem het goedkoopst kopen bij Amazon UK (nu op voorraad!): http://bstore.be/?f=ps4 - hij wordt gratis verzonden naar België en zou dus binnen 2-4 dagen al bij je thuis kunnen zijn.

Als je geen creditcard hebt kan je het volgende doen: koop gewoon een gift card met een gewone bankkaart (bancontact), paypal of via overschrijving: http://bstore.be/tips-be-nl/kopen-op-amazon-zonder-kredietkaart/
Met die gift card betaal je dan je bestelling op Amazon UK.

En alvast een gelukkige verjaardag ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geen idee bart smit of bol.com misschien of ander's ned game

Toegevoegd na 1 minuut:
https://dub119.mail.live.com/default.aspx?id=64855#n=639403016&fid=1

Toegevoegd na 1 minuut:
https://dub119.mail.live.com/default.aspx?id=64855#n=639403016&fid=1
Bronnen: