Wat is een "power pack" wat bij een nintendi wii hoort?

Ik wil een gebruikte nintendo wii kopen. Ik zag er een waar een 'power pack' bij zit maar ik wil graag weten wat het is. Ik kan het niet zien in de fotoos. Het is niet de nunchuck of de controller. Ik meen me te herinneren dat er een 'rumble pack' bestaat. Kan dat het zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

een powerpack is simpel gezegd de voeding van de wii dus die zit er altijd bij