Welk beeldscherm is het beste bij een PS4?

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een PS4 aan te schaffen, maar ik heb alleen geen idee wat voor een beeldscherm hier het beste bijpast. Kan ik het beste een televisie of een monitor aanschaffen en welke soort?

Ik ben op zoek naar een zo'n groot mogelijk scherm dat geschikt is om mee te gamen. Wat voor een scherm raden jullie mij aan voor €300 tot €475?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
16.9K

Het beste antwoord

Ik ben het niet met het andere antwoord eens. Het is juist niet verstandig om een tv te nemen als je echt wilt gaan gamen, omdat de response rate als gauw tegen de 40ms of hoger zit bij een tv en dit wil je niet. Als je een beetje goede monitor haalt zit de respons rate al snel tegen de 1-5ms aan wat perfect is. Daarnaast hebben zat monitoren ingebouwde speakers die een redelijk geluid eruit kunnen pompen. Zelf heb ik een Samsung 29 inch curved monitor met een respons rate van 4ms (met ingebouwde speaker) zie bron voor link naar de monitor het is een echte aanrader.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, Jerrel 1. Hoe zit het met de response rate van de hierboven genoemde FINLUX FL4822 SMART?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kon het moeilijk vinden, maar ik heb een iets duurdere SMART TV genomen als voorbeeld en deze tv heeft een respons rate van 30ms. http://www.trustedreviews.com/finlux-48ft3e242s-t-review-3d-sound-and-verdict-page-3
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.rtings.com/tv/reviews/by-usage/video-gaming/best Misschien kan je ook hier eens naar kijken, dit zijn de tv's met de beste respons rates.

Andere antwoorden (1)

Hallo, Ik kan je het beste aanraden om een tv te nemen. Ik gebruik een computer monitor met een schermverhouding van 21:9. Dat kan wel maar het is niet aan te raden omdat het beeld uitgerekt wordt. Het handigste is een tv omdat die ook het geluid afspeelt, een monitor heeft vaak geen speaker. Als je een zo'n groot mogelijke tv binnen je budget wilt, kan ik je de FINLUX FL4822 SMART aanraden. Deze is 48' en Full-HD en heeft ook nog een mogelijkheid voor Smart-TV. Je zou hem kunnen bekijken bij de link in de bron.

Groetjes Stan
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie, Stan! Kun je je vinden in de reactie hieronder? Ik hoor het graag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo, Ja daar kan ik me inderdaad in vinden. Ik had dat even over het hoofd gezien. Het is inderdaad best wel een verschil in response rate tussen een monitor en een tv. Het is maar net wat je belangrijker vind. Een groot scherm of een snelle response rate, Ik zelf zie het verschil niet echt in response rate dus dat moet je echt zelf kiezen. Groetjes Stan