wanneer kun je je ps4 ingame naam verranderen?

Ik heb echt een k** naam ik wil m zo snel mogelijk verranderen want ik word er mee geplaagt soms haha is best vervelend, dus wanner kan ik het doen?! Ik weet dat het OOIT een x komt maja WANNEER?!
Ik kan een andere acc aan maken maaar ik ben nog wel zeker een jaar actief als PlayStation plus dus zou zonde zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is jammer. Je kan je naam niet veranderen. Tenminste, nog niet. Je kan wel en nieuw account aanmaken, maar dan verlies je je aankopen, trofeeen, vrienden, en meer. Er is heel veel vraag naar deze functie. Deze functie komt niet omdat ze willen vermijden dat je bijvoorbeeld online gaat met Far Cry, een aantal mensen gaat lastigvallen, vervolgens je avatar verandert, je username verandert en vervolgens bij Call of Duty hetzelfde doet. Ze willen deze functie wel mogelijk maken, maar dan wel op een manier waarmee je wel herkenbaar blijft. Ze zijn dus van plan om dit mogelijk te maken. Maar het antwoord op je vraag in eht kort: Je kan je naam voorlopig nog niet veranderen.

Bronnen:
http://www.xgn.nl/nieuws/63127/waarom-is-p...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100