Hoe weet ik welk email ik gebruik heb voor mijn Xbox 360 live account?

Hallo,
Ik heb een xbox one maar als ik me aanmeld met het microsoftmailadres wat ik denk, dan maakt hij zeg maar een nieuw account.
Ik wil graag mijn live van mijn 360 ook gebruiken op die van mijn One.
Weet iemand waar ik dit kan zien?

Mvg, Casper

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Sluit je oude xbox aan en kijk daar welk email adres je hebt gebruikt vaak kun je daar accountgegevens nakijken, waaronder je email adres.
Bij mijn playstation blijft het email adres en wachtwoord staan op het moment dat ik mij uitlog.
Soms wil je het geheugen nog wel eens een link leggen dus achterhaal je accountnaam eens en kijk of je dat doet herinneren, anders zou ik MS Nederland even bellen en vragen of ze dit na kunnen kijken door middel van het geven van je accountnaam.
Al schat ik de kans klein dat ze dat bij MS doen.

Hoop dat het helpt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
staat nergens...