Kosten de updates van GTA 5 ook opslag geheugen van je PS3?

Als Rockstar Games een update vrij geeft van GTA 5, kost dit dan ook weer opslag geheugen van je PS3?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, ga er maar vanuit van wel. Dit hoeft trouwens niet veel te zijn. Soms maar een paar MB. In theorie zou een update ook kunnen betekenen dat je minder data overhoudt, dat zal in de praktijk haast nooit gebeuren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zullen die updates in totaal meer dan 6 GB gaan kosten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat weet ik niet. Maar dat zou wel de grootste update in de geschiedenis van gaming zijn. Ik ga uit van niet.