crossfire geeft steeds aan dat ikrogrammas moet sluiten als ik dat doe en hem restart komt het ernweer ?

lees title

Toegevoegd na 1 minuut:
crossfire geeft steeds aan dat ik alle programma's moet sluiten als ik dat doe en restart komt het er weer sorry voor title me ipad spaces hem

Toegevoegd na 1 minuut:
crossfire geeft steeds aan dat ik alle programma's moet sluiten als ik dat doe en restart komt het er weer sorry voor title me ipad spaces hem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik denk dat het aan crossfire ligt het beste wat je kunt doen is het opnieuw installeren grote kans dat het over is dan