Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat de mogelijkheid dat een laptop wordt ingesteld op het gebruik van 110watt stroom?ipv de 120 Watt in nederland?

moet men bv een omvormer gebruiken
zoiets wordt niet meer verkocht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
654

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik mijn laptop gewoon in Suriname waar het 110 is.
De adapter van mijn laptop transformeert automatisch naar 110. Als het goed is staat op uw adapter ook 110/220 en dan moet hij het gewoon doen daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen adapter? Iedere laptop heeft toch een snoer waar zo een rechthoekig doosje bij zit? Het is toch niet alleen maar een snoer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En mocht er nou geen 110-220 op staan, dan kun je in het land waar je heen gaat het beste een nieuwe adapter kopen die wel 110V lust. Dan heb je er ook meteen de goede stekker aan.

Andere antwoorden (3)

Op de adaptor van jouw laptop staan de gegevens. Achter 'input' staat waarschijnlijk: 100 - 240 V

Dit betekend dat tussen deze twee voltage's je de laptop veilig kunt gebruiken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt alleen een surinaamse stekker nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer jouw laptop. Het gaat overigens om Volt en niet om Watt. Vroeger stonnd er op 110 VAC tegenwoordig is dat opgelost in de trafo van de batterijlader (external of internal).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding