Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag nu alvast een PlayStation 4 pre-orderen, maar moet ik direct betalen als ik het pre-order, of als ik het product ontvangen heb?

Als ik dus via bol.com of MediaMarkt een PlayStation 4 pre-order, heb ik alvast een exemplaar besteld. Stel ik pre-order hem over 5 minuten, moet ik hem dan al betalen (399 euro) of pas rond november als ik het product ontvangen heb?
Alvast bedankt voor het reageren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij bol.com moet je binnen 2 weken na ontvangst de betaling voldoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je hem bestelt via een webwinkel dan zul je ongetwijfeld van te voren moeten betalen. In de "normale" winkel waarschijnlijk ook, maar dat weet ik niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een pre-order hoef je meestal nog niks te betalen, soms (doet Gamemania vaak met spellen) betaal je 10 euro aanbetaling, en dit gaat dan weer van het eindbedrag af als je het uiteindelijk komt halen in de winkel.
Die 399 euro is volgens mij nog niet de definitieve prijs, dus dat gaan ze je nog niet laten betalen.

Het is dus puur reserveren op naam, en het betalen komt pas bij het afhalen/opsturen.
(Lees meer...)
Kimath
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding