Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je verschillende draaitafels (controllers) nodig voor DJ Hero 1 en DJ hero 2 ?

Hoi,

Ik heb een PS3 en wil graag DJ hero kopen. Nou heb ik vroeger DJ hero 1 gehad en die zou ik ook graag wel willen, maar ik vroeg me af of ik dan ook meteen DJ hero 2 kan kopen zónder een nieuwe 'turntable' te hoeven kopen.

Verder heb ik ook een PS2 en ik heb gezien dat DJ hero 1 voor de ps2 véél goedkoper is dan die voor de PS3. Hoe komt dit?

Is er ook ergens een pakket te vinden waar je de hele DJ hero set voor de PS3 kunt kopen?

Alvast Hartelijk dank!

Groeten
Matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De controller kan voor beide spellen gebruikt worden. De lagere prijs van PS2-versie zal een vraag en aanbod ding zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

die van ps2 schijnt heel slecht te zijn dus die raadt ik in iedergeval niet aan.
Ik heb zelf ooit DJ hero gekocht (een pakket met hero 1+2+turntable) voor weinig geld. en de draaitafels werken voor beide versies. ik denk wel dat je het voor 20 euro op de kop zou moeten kunnen tikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding