Eind 2011 begin 2012 gaat ie in productie dus ik schat medio 2012
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is nog niks bekend gemaakt over een nieuwe Playstation, het is dus ook nog onbekend wat het gaat kosten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: ik lees zojuist op een site dat ze waarschijnlijk wel bezig zijn met een nieuwe Playstation: http://tweakers.net/nieuws/74700/sony-werkt-aan-playstation-4.html

Masaru Kato, chief financial officer van Sony, maakte met omwegen duidelijk dat het Japanse bedrijf werkt aan de PlayStation 4. Als antwoord op de vraag waarom de R&D-kosten zijn gestegen, antwoordt Kato dat een deel van het bedrag komt van de ontwikkeling van de Next Generation Portable. Een ander deel van de kosten komt van de ontwikkeling van een toekomstige spelcomputer voor thuis, aldus Kato, waarover hij zegt verder niets te kunnen meedelen.
Kimath
12 jaar geleden
2012 misschien, 2014 misschien, er is niks zinnigs over te zeggen want het zijn allemaal geruchten of gokken gebaseerd op voorgaande spelcomputers. Kosten zijn dus ook niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verloopig komt er geen PlayStation 4 uit, maar een nieuwe versie update voor PlayStation 3. De nieuwe update voor de PlayStation 3, zal de PlayStation zuiniger en kleiner zijn dan de huidige versie.