Is de code aan de onderkant van de nintendo ds lite belangrijk ?

Ik wil men nintendo ds lite verkopen maar de code aan de onderkant is gewist.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die code is volgens mij alleen nodig wanneer het apparaat is gestolen, zodat de politie weet dat het jou apparaat is als ze de dader vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon niks zeggen tegen de koper?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar ze kunnen me aanklagen omdat ze ook mogen betalen via paypal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou.. dat lijkt mij niet zo sterk, als het apparaat maar gewoon goed werkt is er niks aan de hand. ze zullen je heus niet aanklagen voor een stukje papier(de code) omdat die is gewist, zolang het apparaat het goed doet is er niks aan de hand!

Het beste antwoord

Als je DS defect is moet je die code doorgeven aan Nintendo. Als hij gestolen is moet je hem doorgeven aan de politie.