Hoe voorkom ik lag op PS3? (COD)

Het type lag is dat ik achterloop lijkt het, ik haper niet maar verlies veel gunfights, en als ik dan de killcam kijk loop ik er al best een tijdje terwijl in mijn opzicht liep ik en richtte ik gelijk mijn gun op de tegenstander (toen ik hem zag) maar kon geen schot lossen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het voorbeeld is misschien een beetje overdreven maar zo begrijpen jullie (hopelijk) wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb dit zelf ook regelmatig met cod. Je kan hier niks aan doen. Het ligt namelijk aan de servers van cod die dan even haperen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan liggen aan je input omdat je misschien een capture card gebruikt, maar als dat niet zo is komt het door de oude engine. De engine die CoD gebruikt is al ongeveer acht of negen jaar oud.

Toegevoegd na 26 minuten:
Het kan natuurlijk ook aan je internet liggen.

http://speedtest.net/ hier kan je je internet snelheid testen. Als je ping hoger is dan 60 is je internet te traag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zal waarschijnlijk jou internet zijn, in combinatie met de connectie tussen jou en de host van de game.