Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt er voor de PS3 ook Minecraft uit?

Ik wil dat eigenlijk wel weten want ik speel graag op mijn ps3 (dus niet voor de xbox) dus dat wouw ik vragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
589

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat zal er niet komen. Toevallig heeft de ontwikkelaar van Minecraft begin dit jaar gezegd dat er geen Minecraft komt voor de PS3 en ook niet voor de Vita.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron = plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben al aan het zoeken, maar ik kan het helaas niet meer vinden. Daarnaast heeft Microsoft het als het ware gekocht voor hun Xbox en hebben zij daardoor een soort alleenrecht hierop gekregen, nog een reden waarom het niet binnen korte termijn op de PS3 uitkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plaats even een nieuw berichtje als je de bron hebt. Wil het best geloven, maar .. ach je begrijpt het wel;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik snap het wel, ik zit nu al een kwartier te zoeken maar ik kan het echt niet meer vinden. Volgens mij heb ik het ook in een filmpje gezien, misschien dat dat de reden is dat ik hem kwijt ben.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding