Kan je een xbox 360 ban tegengaan via een beveiliging in je netwerk?

Het is ondertussen al lang bekend dat MS een xbox 360 die omgebouwd is kan herkennen. Dit gebeurd niet via een IP ban, maar een verandering in de console zelf. Microsoft moet dus via jouw thuisnetwerk de Xbox bereiken om hem vervolgens aan te passen/bannen.

Nu vroeg ik me af; kan je je netwerk op zo'n manier beveiligen dat MS niet je xbox kan zien/bannen. Om het maar even anders te zeggen, dat MS geen mogelijkheid heeft om in je netwerk te komen en vervolgens de XBOX te bannen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee. de enige mogelijkheid om een ban tegen te gaan is door de verbinding met het internet te verbreken.

Maar een ban voor xbox live zelf staat vast, zodra je online komt herkent het systeem je meteen (sowieso moet je al met je gamertag inloggen om online te gaan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf geen Xbox 360 maar wat ik wel weet is dat Microsoft je kan bannen ook al is je internet beveiligd,
Want je zit eigenlijk deels op hun netwerk.
Ik hoop dat mijn antwoord dat je kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan niet maar je kan je xbox wel unbannen.... zoek maar op google een KeyVault. zijn 80 euro per stuk maar als je een Jtag xbox heb kan je door middel van call of duty modern warfare 2 10de prestige lobby's het geld terugverdienen. alleen is dit EXTREEM illegaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, beveiliging zal je daartegen niet helpen. Ik zou niet weten hoe je dit op een legale manier zou kunnen uithalen.